martes, 20 de noviembre de 2007

Mem

Bo, aquesta entrada l'escriuré en valencià perquè m'ha liat un amic amb qui parle en català, Roc. M'ha comentat de veure el nou post del seu blog on hi havia un 'mem' (segons m'ha explicat és copiar unes preguntes i contestar-les, perquè em pugueu conèixer una mica més) i jo era una de les persones que volia que li contestara. Doncs, bé, estimat Roc, ací el tens!

1. Jo 10 anys enrere: mm.... estava a punt de fer 11anys. Després de fer càlculs, sembla que estava encara a l'escola, col.legi públic Dr. López Rosat, on també anà mon tio, on ha anat el meu cosí i on encara estudia Violeta, la meua fillola. Recorde que tenia al Joan Ramón a l'últim cicle de primària, el mateix profe que vaig tindre a infantil, només entrar a l'escola..... I estava a punt d'entrar a fr l' ESO. Per aquell temps, 1er i 2on encara es feia allà. Si, va ser a 6é quan em vaig trencar els dits del peu, i m'ho hagueren d'enguixar, per haver fet el pi en una rampa... hehe. Per llavors, era el meu avi (ja no està amb mi) qui m'arreplegava a migdia per portar-me a sa casa per dinar, i qui em tornava a portar a classe a les 15.30. Pel matins em portava ma mare i sempre arribava tard, per això ara intente ser puntual. 6é de primària.... quin temps! encara es podien veure els dibuixos a migdia sempre que el pare no ficara les notícies, ell venia tots els dies per poder veure'm....inclús dinava a casa dels seus pares.... mon tio encara vivia amb els meus avis i jo, en juny o setembre, que no tenia classe per les vesprada, em tirava al llit amb ell a veure la tele, o alguna pel.li, com ara el cuentacuentos o los supersónicos, mentres es feia l'hora de berenar aquell sandwich que feia de lletuga, formatge, pernil salat i tomàquet....


2. Jo 5 anys enrere: Ja estava a l'insti. La meua millor època d'estudis, sense cap dubte. Allà vaig conèixer Isabel i a Jaime, entre altra gent. Allà vaig tindre els meus primer xicots, la meua primera relació (llevat d'una cosa del cole) amb el teatre.


3. 1 any enrere: Mm....Doncs per aquesta època m'havia tocat un viatge a Barna, debades, gràcies a una publicitat que em va passar Roc. Quina potra.... i en eixe viatge, on tantes coses vaig descobrir, és on vaig conèixer el Roc..... varem passar tota la nit i la matinada fent fotos, visitant Barna, esperant que es fera de dia. Va estar guai, però va ser molt dur! :) I fa un any jo estava a tercer de carrera....a l'equador com li diu molta gent...

4. Ahir (19 de novembre): Doncs era dilluns, i ja vaig començar el dia treballant, perquè a les 9 del matí vaig anar a casa de Sandra a fer-li la classe particular. Després tot el matí fent pràctiques a la uni i de 16-19h tenia curset del voluntariat lingüístic, per al programa conèixer (on se'ls mostra la universitat als estudiants de batxillerat). Vaig dinar al bus migues de l'àvia amb pebrots i passí molt de fred. Després, a prendre uns donuts a casa de Ginés i...... quan aplguí a casa, vaig veure el segon regal d'aniversari!!! el matalàs nou!!! (l'aniversari no és fins el 2 de desembre, i el primer regal va ser un rellotge de sorra)


5. Avui (20 de novembre): mm... Avui m'ha despertat Gin i m'han tocat per a treballar als menjadors d'escoles. I he fet una mica el gos, perquè m'he agobiat. M'he passat per Correus (he rebut un dels regals que li faré a Gin), he comprat xocolata amb pebra de Jamaica, i ara escric açò en compte d'un post sobre el 20N!!!!!!


6. 5 cançons de les quals em sàpiga la lletra: només 5????

- Cançons infantils com ara 'el grillito cri-cri-cri', pinotxo, los 3 mosqueperros, etc

- Cançons d'Ismael Serrano

- Cançons de Fito

- Cançons d'en Serrat, Llach, Feliu Ventura, Marea, Obrint pas....

7. 5 llocs ideals per visitar: Bo, he de dir que sento especial amor per Catalunya (Barna, Costa Brava) i Astúries. Viatjar em pirra i sempre que puc intente eixir. Sempre he dit que m'agradaria anar al nord d'Europa: Escòcia, Suècia, Holanda, Finlàndia....sobretot al cercle polar, a l'estiu, a una cabanyeta i poder comprovar com es sol no es pon. Sempre he sentit curiositat, i potser que m'ho haja fet més notable una pel.li de J.Médem


8. 5 coses que m'agrada menjar: Uy!! menjar m'agrada molt!!! I inventar i cuinar també! M'agraden els tomàquets, les maduixes, els gelats, el formatge i el suc de pinya amb raïm! hehe


9. 5 joguines preferides: el nas de pallasset, una piloteta, un nino suau, internet i el joc frets on fire! hehehehehehehehehhe


10. 5 distribucions de GNU/Linux preferides: Ja tinc el cd gravat de l'Ubuntu.... amb temps, començaré amb Linux... calma!

11. 5 persones a les que passes aquest mem

- A Ruski i a Ginés, a veure si encara que siga amb açò escriuen una mica més per ací!!!encara que ja sé jo el que us agrada açò... hahaha

- A Jaime, per conèixer-te una mica més!!! juasjuasjuasjuas

- A Roc, que ja l'ha fet i no crec que el torne a repetir

- I a qualsevol persona que tinga interés i li faça il.lu!!!! per exemple Elena, encara que no entendrà el català



Ale, Roc, ja està, un beset, bonico!

1 comentario:

Roc dijo...

Ohhh!!!! Per fi trobe català per ací!! :D Moltes gràcies per fer el mem.
M'has recordat quan vas venir xDD Ei, que va ser una visita nocturna ben intensa! Vam aprofitar prou, no trobes? A vore quan tornes i tornem a trobar-mos.
Gràcies de nou per respondre'l. I sent allò dels dits del peu xDD
Apa xiqueta.
Que tinguis bona nit.